20 August, 2007

1 koolipäev

eile käisime lõuant söömas kuskil itaalia restoranis ja päris hea toit oli. siis tulime koju ja hakkasime maja koristama, bethile ei meeldi eriti koristada ja ta pidi meile ette näitama mida me tegema peame ja kus kõik asjad on..siis ta oli üpris kuri ja pahur ja paukus kõigiga..aga selline ta juba on.siis peale seda ei teind vist eriti midagi, mitte et ma mäletaks. õhtul vaatasin häst ikaua MTV-d ja tegin endale lõunakarbi valmis...siis mingi rääkisime Sannega mingi kuni kella 1-ni ja siis jäin magama. 5:45 oli äratus ja siis pesin ja läksime kooli. kooli jõudsime mingi 7 ja siis vaatasime ringi. mingi ülipalju rahvast käib seal koolis. ja siis seda kapilukku ei saa ka üldse lahti. ja vahetunnid on ainult 5 minutit nii et pead praktiliselt jooksma täiega et jõuda teise klassi..ja õpikud on mingid tõsiselt rasked. ja lõunat ma ka ei söönud lõpuks sest kõik lauad olid täis ja ma ei tahtnud üksi istuda ka. mingi ülimasendav päev..kuigi paar tüdrukut olid üpris sõbralikud aga ikkagi. ja nüüd tulime koju ja ma olen üliväsinud.

No comments: