20 August, 2007

nii 21

täna on 21 august. tuju on alla nulli. midagi erilist täna teinud ei ole. ärkasin üles, sõin veits, vaatasin telekat ja muud midagi. ei tea mis õhtul ka teen. eile käisime koolis tunniplaanide järgi. jõhkralt rahvast oli seal mingi kõik tundusid hull ülbed ja õelad..siis pidime mingi ID jaoks pilti tegema ja jess mu pluusil oli shokolaad peal. aga õnneks pluus oli musta värvi ja ma panin juuksed ette..siia tulles ma migni igapäev pudistan endale midagi peale. siis jalutasime koolis ringi ja värki ja nägin enda lockeri ära ehk siis kapi..koolis ei või mingi kotiga ringi käia. pead kõik asjad kappi panema ja uued asjad iga vahetund võtma..igapäev on 6 tundi ja tunnid kestavad 50 min.iga tunni vahel on 5 min va kui on söögivahetund..ja koolitunid hakkavad iga päev 7:25 ja lõppevad mingi 14:30 vms. ja mu tunnid ei ole eriti sarnased eesti kooli omadega nii et ma kardan et ma pean siiski klassi kordama :( mnjah. eile oli mingi väike tormike siin, ei midagi erilist nii et arvutis ei saand eriti olla ja nii. siis mai mäleta mis ma veel tegin aga õhtul vaatasime Pauliga filmi ja siis ma läksin mingi kl 9 magama sest ma olin nii väsind ja kurb.

No comments: