20 August, 2007

Nii 20-es on täna.

Nii.eile käisime suurtes kaubamajades..eriti midagi ei jõudnud osta.rohkem shoppasime Bethile sünnipäevakinke..Paul ostis talle selle trenasööri ratta..me ostsime talle mingi pluusi ja tassi:D lamp aga jah..ja siis peale seda läksime sõime pizzat ja tulime koju. Sõin arbuusi, jooksin jooksulindil tund aega, vaatasin supermodelle ja siis Kim helistas ja küsis et kas me Sannega ei taha tema ja ta kuti Justiniga sööma minna...me olime nõus muidugi ja siis läksimegi hiina restoriani..sitaks hea toit oli..aint sööks ja ma tean aga ma olen ju usakas :D lisakilosid pole veel tuld ma loodan..kaalund pole aga kuju on sama :D see jooksulint vvist ikka aitab midagi tundub :D aga Kimi kutt Justin on igaljuhul sitaks lahe inimene. ta on küll veits kole ja paks ja mingi siuke rokkar mingi lohakas..aga ta on jõhkralt naljakas..ja temaga rääkida pole üldse ebamugav ega nii. hästi ssõbralik ja värki..siis tulime kõik siia tagasi.vaatasime Devil wears Prada sest Sanne pld seda näind ja kõigiel teistele see meeldis..siis vaatasime kõik uuesti seda ja Sannele meeldis ka.. siis tsillisime veits..Nathan tõi enda mao alla ja ma katsusin seda uuesti.jee. siis läksin tuttu..sain aint 6 tundi magada sest pidin Pauliga varahommikul arsti juurde minema..mulle tehti rinnakorvi röntgen..mingi hull lamp oli see aga kooli jaoks oli vaja..vb saan süsti ka milalgi..siis käisime mäkis aga ma suutsin vastu panna ja ostsin aint väikse jogurti :D siis tulime koju ja nüüd istun siin. täna ma ei tea mis me teeme peale sselle et lähme toome varsti koolist graafikud ära..need on nagu siis umbes tunniplaanid..ja sis rohkem ei tea. homme siis kirjutan uuesti. Tsau :)

1 comment:

Unknown said...

tuuubli karin, et toidule vastu paned ja trenni teed;D