20 August, 2007

nii 21 õhtu.

õhtuks on tuju juba parem õnneks :) käisime Sannega päeval koertega jalutamas ja siis pesime neid. kui koju jõudsime oli Paul juba kodus ja tegi õhtuööki, milleks oli salat ja hot dog. päris hea oli. siis läksime Pauli ja Sannega poodi. kõigepealt läksime koolitarbeid ostma. ostsin endale igast asju ja see pood on see koht ka muideks, kus Nathan töötab nii et ta oli ka seal ja rääkisime temaga ka päris pikalt. peale seda läksime võtsime bensu ja läksime suurde jäätisekohvikusse,kus me nägime kuidas jäätist tehakse ja ostsime ise ka kõik endale ühe. minu oma oli mingi xxl suur ja siis ma võtsin paar ampsu ja viskasin ära kuna ma pole eriline jäätisesõber. ja muideks siin on mingi megakallis bens. umbes eesti rahas oleks siin bensu hind mingi veits üle 30 kr. ülikallis nagu. siis läksime Wal Marti ja ostsime igast nämmat toitu nt nagu arbuus ja värki. Peale seda läksime ühte teisse suurde toidumarketisse, sest Wal martis polnud osasid asju. sealt ostsiem siis ülejäänd toidu ja ma leidsin Beef Jerki..yeeee see oli mingis üliteistsuguses pakendis ja ei maitse ka päris samamoodi aga siiski suht hea oli ja mingi Smoked oli ka mis mulle just maitseb :) eestis on see muidugi 10 miljonit korda parem. siis läksime raamatupoodi, kust ma ostsin endale suure hollywoodi raamatu (jee aim sõu häppi) kus on igast hollywood-i gossip ja hästi palju paparazzi pilte. hästi hea meel oli selle üle..nii nüüd on siin kell umbes mingi 10 õhtul ja kuna kedaig pole msnis sel ajal sis ma lähen võtan ühe tüki arbuusi, arvatavasti istun Pauliga veits teleka ees ja siis lähen oma tuppa vaatan seda raamatut ja lähen tuttu. Unes näen kindlalt oma musisid :) (kellest ma pidevalt mõtlen ikka eks jajah :D) homme hommikul pean suht vara ärkama, sest me lähme koos Sannega Bethiga talli ja ratsutama. jee. BEth tuleb siis hommikul töölt ( ta töötab öösiti) ja siis homikuti käib sõitmas ja täna ta kutsus meid ka endaga et kui me tahame homme minna. muidugi me tahame ja siis lähmegi. ja muud ma homsest veel ei tea. eks annan teada:) Tsau mupsid!

NB! aa ja ma sain uuue ilusa webcami mis isegi nagu näitab pilti mitte nagu mu vana pann..nii et jah ma olen uhke. missest et Paul sele mingi soodukaga sai aga see on nagu jumala sitaks ilus. varsti teen pilti ja niipea kui juthem saan siis panen üles :)

No comments: