20 August, 2007

25 auguśt

Eile käisimegi shoppamas ja shoppasime hullult. Sannel kõik raha läks..tule veel minuga shoppama onju aga õnnesk asi pole nii hull sest tal pangas veel mingi 4000 dollarit umbes..jõhkralt rikas on ta. aga ta pole üldse siuke shoppaja tüüpi, ta on rohkem siuke poisilik ja talle meeldivad putukad ja ta vihkab roosat, seega vihkab ta poolt mu garderoobi ja mu telefoni. jeap uus telefon ongi roosa ja jumala ilus ja nunnu. motorola v3. maksis küll arvatavast rohkem veits aga mina seda ei teadnud nii et emme mind ära ei tapnud. siis tulime koju ja ma panin puzzles sinise osa kokku, jeah ma olen nii uhke. sest see puzzle on mingi üliraske ja värki. see on siuke ameerika lippsiis mingite väikeste piltidega.. ja sinine/ tähtede osa on valmis siis. minu pandud. siis sõime õhtu sööki, igaüks siis seda mis tahtis, me Sannega võtsime mõlemad ühe pizzalõigu, veits spagette ja salati. siis oli kõht jõhkralt täis ja läksime koertega jalutama Pauliga ja Sannega, Sannel oli mingi ülisuur seljakott mingi putukapüüdmisvarustust täis, mingi valge lina pani kuhugi tiigi kõrvale maha ja siis taskulambi püsti ja võrk oli ja puur ja hull teema..siis püüdsime osad kinni. siis me läksime koju, pesime Pauliga koerad ära, senikaua kuni Sanne maja taga üritas veel putukaid püüda, ta püüdis mingi üliiiisuure rohutirtsu kinni ja siis selle jaaniputuka ka mis valgustab end..jumala lahe. siis sõime arbuusi ja vaatasime Pauli, Sanne ja Nathaniga filmi, milleks oli The Holiday.suht armas film oli. ja siis läksime magama. täna on Bethi sünnipäev ja Sanne oma tähistame ka kuna tal oli just see päev sünnipäev kui ta siia tuli. nii et lähme täna kõik koos välja sööma. eks ma siis annan teada kuidas läks. tsau!

No comments: