31 August, 2007

1 september.

Nii eile käisin koolis, siis olin kodus veits ja siis läksime enda kooli jalkamängule Sannega..Paul viis meid, see oli mingi poole tunni kaugusel Dublinist. Meie kooli meeskond mängis ühe teise kooliga. Me kaotasime kahjuks :S aga mingid tüdrukud mu koolist olid seal ja siis tulid minu juurde ja kutsusid meid endaga istuma ja siis ma sain mingid sõbrad endale juurde. inimesed olid päris lahedad, keegi ei teadnud kus Eesti on. Kõik olid nii et " Sa oled euroopast v? sa näed täiega ameeriklase moodi välja." mul nii et ookie :D inka õps oli ka nii et " kust su aktsent tuleb, et kas sa oled Texasest v? " mul nii et eii ma olen euroopast..siis ta et appii poleks elusees arvand et mul ingliskeel nagu tavalisel ameeriklasel..mul nii et normaalne :D siis igaljuhul tulime koju ja ma olin suupperväsinud ja läksin magama, magasin 13 tundi ja ärkasin üles, sõin arbuusi ja vaatasin MTV-d..praegu hetkel plaane pole aga õhtu poole lähme Sweet-Corn festivalile.mingi suur maisifestival, kus kõik on maisist vms. mulle mais ei meeldi üldse aga ma ikagi lähen kaasa. Kim kolis ka täna välja, enda kuti Justiniga kokku. Paul ütles et nende korter on väiksem kui mingi hotellituba..aga jah mis teha. Praeguseks kõik siis. Tsau

No comments: