16 August, 2007

Nii n[[d ma siin siis olen!

Okei. Lennujaam oli vastik. k]ikidest musidest eemale minna oli niiiii vastik. terve tee frankfurit nutsin.siiis rahunesin maha ja passisime seal 6 tundi. l]puks saime juuuuraka lennuki peale. pole kunagi nii suurt lennukit n'ind ja lendasime 10 tundi washingtoni. siis l'ksime k]ik lahku oma teed pidi. johanna ([ks teine vahetus]p.) tuli minuga ja pidime koos ohiosse lendame. aga j'ime lennust maha sest et mingil piletikontrollil oli vaja koju minna ja lennuk l'ks tund aega varem 'ra. l]puks siis ootasime 5 tundi ja seal olid mingid kaks usa yfu kutti kes pidid seal meiega passia ja kontorllima kas me ikka same lennuki peale. jumala lahe oli. esimest korda r''kida 5 tundi kellegi usakaga. ja ta [tles et mu inglise keel on v'ga impressive ehk siis muljetavaldav. okei siis saime ohio lennu peale , terve lend magasin ja s[da oli sitaks paha. arvatavasti sellest et n'rv oli j]hkralt sees. ja siis l'ksime l]puks maha ja sain perega kokku. nad olid jumala s]bralikud aga ma olin nii vaikne ja ei osanud midagi nendega r''kida.(isa Paul, ema Beth, vend Nathan, ]de Kim ja [k steine vahetus]pilane ka siin peres Sanne) Sanne oli siin juba enne old mitu p'eva ja nad r''kisid k]ik hull jutukalt ja v'rki. hull imelik tunne oli istuda seal hull vaikselt nagu ei sobind [ldse sinna. s]itsime s]itsime ja l]puks kuskil hull fancy rikas rajoonis peatusime jas iis oli k[ll nii et wowww.k]va teema..neli garaasiust ja puha, viis autot. kolm suurt ilusat dsiipi, [ks tavaline s]iduauto ford ja ilma katuseda dodge viper(jaaam a tean mul oli ka nii et wtfff..dodgee nagu). ja siis tulime [les..n'itasid mulle k]ik kohad ette..h'sti ilus ja tore maja ja suur ja v'rki, mul oma tuba massaasivoodiga.siis on suur sissek]nditav garderoob ja mullivann on siin ja piljardilaud ja hull v'rk..mingi kolm koera, kui koerad 'ra tahavd joosta siis neil akela [mber mingi teem et saavad elektrit >D j]hker ma tean. siis pakkisin k]ik lahti ja j'in tuduma..raske oli tuduma j'da sest v'lku l]i ja v]]ras koht ja voodi, klimp suus ja musi(reimo) n'gu silme ees. aga kuidagi see magama j''mine mul ]nnestus ja 'rkasin 4 tundi hiljem kuna pidin kooli minema registreerima.s]in hommikust ja paul viis mu kooli, kus Sanne ja beth juba ees ootasid. j]hkralt ilus ja suur kool, mingi klaasist seinad on osades kohtades..2000 ]pilast.. registreerisin 'ra ja siis l'ksime l]unale neljakesi. mingi imelik toit oli ja v'ga harjumatu.ja vaadake filmides n'itab mingid klaaskannudega kohvikutes vesi, kus on sidrun ja j'kuubikud sees..see on ju kloori vesi..t'pppselt nagu jooks basseini vett..jumala r]ve..ja kui k[sisin Paulilt et miks nad nii teevad et seda kloori panevad siis ta ka ei teadnud aga nii on see alati k'ind..ja tellid mingi teise joogi siis panevad ikka neid kloori j''kuubikid sinna nii et k]rvalmaitse on ikka..jumala haige..siis igaljuhul Paul l'ks t;;le ja me naised l'ksime Bethi hobust vaatama talli.t'iega ilus hobune oli ja tall oli ka mingi korralik ja v'rki..normps teema.siis tulime koju ja Beth l'ks magama sest peab ;;sel t;;le minema. ja n[[d ma olengi siin. p'rast poole l'hme Sannega koertega jalutama ja siis talli, laseme Bethi hobuse jooksma ]ue ja toidame teda, sest Beth l'heb t;;le..ja siis peale seda lubas Paul mu enda Dodgega s]itma viia >D oujeaaa that's right baby, kadestage >D aga okei. varsti tsekkan uuesti siia ja r''gin k]igest uuest. Tsau (K) igatsen teid mu musimusmusimusid.

No comments: